סוגי מדפסות המתאימים למחלקות גרפיקה בבתי דפוס דיגיטלי

יש לא מעט סוגי מדפסות כאשר במגזר הפרטי מכירים בעיקר את המדפסות הביתיות, שהן לרוב מדפסות לייזר די פשוטות. עם זאת, יש מדפסות הרבה יותר מתקדמות שיכולות להתאים להדפסות הרבה יותר מורכבות, כמו למשל הדפסות בצבע באיכות HD או מדפסות גדולות יותר.

המדפסות הכי טובות במחלקת הגרפיקה

יש מבחר רב של מדפסות שעליהן עוד נרחיב בהמשך אך חשוב תחילה להבין מי בכלל משתמש בהן. למה יש צורך במדפסת שיכולה להגיע למחיר של אלפי שקלים? אצל מי הצורך הזה קיים? הצורך הזה שייך בעיקר למחלקות גרפיות בבתי דפוס. אולי מעולם לא יצא לכם להיות בבית דפוס אך קל לדמיין איך הוא נראה מבפנים: יש מכונות דפוס רבות שפועלות בקצב מסחרר ביעילות רבה להוצאת כל ההזמנות בזמן, כאשר ישנן מחלקות שונות. יש מחלקה שאחראי על הדפסה של חוברות, יש מכונות שמדפיסות פליירים ויש גם את המחלקה שאחראית על הדפסת פוסטרים ותמונות באיכות גבוהה.

בית דפוס דיגיטלי צריך מדפסות איכותיות

המדפסת היא למעשה המכונה החשובה ביותר בבית הדפוס וכאשר מדובר על מדפסות איכותיות מאוד, הן יכולות להגיע למחירים של למעלה מעשרת אלפים שקלים. במצב כזה לא תמיד יש את האפשרות לקנות אותם בעיקר כאשר מדובר על בית דפוס קטן ומתחיל, ולכן כדאי לשקול את האפשרות של השכרת מדפסות. השכרת מדפסות יכולה להיות אפשרות זולה יותר וגם חכמה יותר כך שתהיה זו חבילת הדפסה שלמה שכוללת דיו ודפים, תפעול תקלות וכמובן החלפה של מדפסות בלי צורך להתעסק בבלאי.

אלו סוגי מדפסות קיימות?

אחת מסוגי המדפסות הטובות ביותר שיש לשימוש זה היא מדפסת הלייזר שמאפשרת הדפסה דיגיטלית איכותית מאוד. מדפסות אלו יכולות להדפיס באיכות גבוהה מאוד כך שיראו את הפרטים הקטנים ביותר מה שיכול לספק כל לקוח, גם אם הדרישה הכי גבוהה שיש. מדפסות אלו יכולות להדפיס גם בקצב מהיר על אף האיכות הגבוהה בהדפסה מה שמאפשר עבודה רציפה בבית הדפוס. יש מגוון סוגי מדפסות שנבדלות זו מזו לפי הגודל ולפי האיכות. יש מדפסות גדולות מאוד שיכולות להדפיס פוסטרים ענקיים אפילו בגודל של כמה מטרים.

המדפסות המתקדמות בעולם

תחום הדפוס עבר שדרוג משמעותי בעשורים האחרונים ממש כמו כל תחום טכנולוגי אחר. בין אם תחליטו להשכיר מדפסת ובין אם תחליטו לרכוש אחת תגלו שעומדות בפניכם אפשרויות רבות להדפסה הכי נוחה שיש ומותאמת באופן מדויק לצרכים שלכם. כל מה שנותר לכם זה לבחור את האיכות והמחלקה הגרפית תוכל לשרת כל לקוח ולקוח.